Je positionering is helder in kaart gebracht. Je hebt een ijzersterk verhaal. De bijbehorende visuele identiteit staat klaar om gezien te worden. Kortom: je fundament staat stevig. Nu is het tijd om erop te gaan bouwen en je organisatie te laten groeien. Daar heb je nieuwe en vooral passende klanten voor nodig. Of meer ontembaar personeel om je team te versterken. Die gaan we bereiken.
Allereerst bepalen we samen de essentiële communicatiemiddelen die nodig zijn om de nieuwe identiteit te kunnen lanceren. Alles moet kloppen. Van een nieuwe website, brochures en fotografie tot aan de ingesproken boodschap op de voicemail.
We ontwikkelen een marketingplan. Nee, niet zo’n one-size-fits-all-plan. Eentje dat gericht is op jóuw klanten of jouw kandidaten. We maken een kalender en stippelen uit hoe, waar en wanneer we je doelgroep van jouw content gaan voorzien. We gaan voor sales, leads genereren, personeel werven, informeren, inspireren, verbinden en service. Vanuit dit marketingplan kunnen de middelen zowel binnen de organisatie als door ons ontwikkeld worden. Van design tot fotografie, video, teksten, content en techniek.
Om tot het beste eindresultaat te komen werken we samen met een sterk team van specialisten. Stuk voor stuk beesten in hun vak. Een team met ontembare marketeers, copywriters, fotografen, eventmanagers en webbouwers. Per project beoordelen we nauwkeurig wie we nodig hebben om jouw doelen te behalen.
Doorlooptijd en investering op aanvraag
Twijfel je nog? Plan dan een gratis brandstorm in van een uur. Dan geef ik je richting, denk ik mee en gooi ik mijn ideeën voor jouw situatie op tafel.
Wetenschappelijk onderzoek van BNO en het ministerie van Economische Zaken. Uitgevoerd door de Erasmus Universiteit en TU Delft.