Icon-Arrow-Down
.

Ben jij die woestaantrekkelijke werkgever?

Met de huidige arbeidsmarktsituatie is een sterk werkgeversmerk belangrijker dan ooit. Reviewsites geven alle positieve en negatieve ervaringen van (ex)-werknemers weer. Het is makkelijker dan ooit om eerst research te doen naar een toekomstige werkgever en te kijken wie er de beste kaarten in handen heeft voor jou als werkzoekende. Daarnaast is er meer vraag dan aanbod. Waarom zou je als werkzoekende dus voor de eerste de beste gaan?

Daarom is het bouwen, regisseren en bewaken van een sterk werkgeversmerk cruciaal. Sterke merken trekken continue nieuwe mensen aan én houden huidige medewerkers aan zich gebonden. Via marketing en communicatie moeten we er dus voor zorgen dat je organisatie als (woest)aantrekkelijk werkgever wordt gezien en ervaren.

en wat als ze met kuddes voor de deur stonden? Sounds good?

opzoek naar jouw 'rooaaarrrr'

Hoe ga je jezelf onderscheiden in die jungle van vergelijkbare werkgevers. Hoe maak je van jouw organisatie de alfa van de roedel? Dit doen we door het bepalen van een sterke Employer Value Proposition. We duiken eerst de diepte in voor je weer zichtbaar aan de oppervlakte komt. We gaan opzoek naar jouw ‘rooaarrr’.  Jouw unieke karakter. Jouw ultieme kracht als werkgever. Om dit vervolgens door te vertalen in een opvallende wervingscampagne. 

Een sterk werkgeversmerk ontwikkelen we d.m.v. de volgende 5 stappen:

1. Doelstellingen en doelgroep bepalen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2. definiëren employer value proposition

Ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident.

3. marketingplan opstellen

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. 

4. visuele identiteit werkgeversmerk

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet.

5. realisatie & metingen

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet.

samen met een team aan ontembare specialisten

Om tot het beste eindresultaat te komen werken we samen met een sterk team van specialisten. Stuk voor stuk beesten in hun vak. Een team met ontembare marketeers, designers, recruiters, copywriters, fotografen, eventmanagers en webbouwers. Per case beoordelen we nauwkeurig wie we nodig hebben om jouw personeels- en werkgeversdoelen te behalen.

We zijn benieuwd waarom jij helemaal tot hier gelezen hebt. Is de klik er? Ben je nieuwsgierig wat we voor je kunnen betekenen? Plan geheel vrijblijvend en gratis een strategiecall van 60 minuten in, zodat we je een eerste zetje kunnen geven.  

Werner van Beusekom  |  Merk- en werkgeversstrateeg
Evelien Baert  | Concept- en (Employer) Brand Designer

show
case

Alsof je thuis bent

Altijd dichtbij

Nieuw personeel

Wij vinden ze voor je

Over wervingscampagne.nl

“Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.”

Christ van den Akker – IT Pro